Integracja Magento
Prowadzenie sklepu internetowego o średnim i dużym ruchu, z dużą ilością produktów, użytkowników i transakcji, wymaga wdrożenia niezawodnych, intuicyjnych i kompleksowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne i szybkie zarządzanie sprzedażą. Obsługa klientów, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień, realizowanie wysyłek czy sprawne zarządzanie magazynem, to tylko niektóre funkcje, jakie powinno posiadać wysokiej klasy oprogramowanie sprzedażowe. Wybierając IDEAerp dla Twojej firmy, zyskujesz pełną kontrolę nad procesem administrowania sprzedażą w sklepie online, stworzonym w oparciu o Magento – jedną z najchętniej wybieranych platform e-commerce. IDEAerp zapewnia pełną integrację z Magento, co pozwala jeszcze szybciej, łatwiej i skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem, świadczącym usługi w zakresie e-handlu.
IDEAerp to dedykowany system ERP dla Twojej firmy. Dzięki jego rozbudowanym modułom możliwa jest pełna wymiana informacji pomiędzy poszczególnymi działami przedsiębiorstwa. Oprogramowanie wspiera dział sprzedaży, fakturowanie oraz kadry, pozwala zarządzać magazynem i sprzedażą, pomaga organizować logistykę i wysyłki, monitoruje wszystkie procesy zachodzące w firmie, daje bogate możliwości marketingowe, a także usprawnia obieg informacji oraz komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i zewnętrzną na linii: sprzedawca-klient. IDEAerp to kompleksowy system ERP/B2B, zaprojektowany po to, by wspierać przedsiębiorstwa z branży e-commerce na każdym etapie ich funkcjonowania, pozwalający świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie.
Magento jest jedną z największych i najbardziej rozbudowanych platform e-commerce, pozwalających na organizowanie i zarządzanie sprzedażą online. Otwarte oprogramowanie, którego zalety docenili zarówno średniej wielkości sprzedawcy, jak i największy giganci rynku e-commerce daje firmom nieograniczone możliwości w zakresie projektowana, wspierania i usprawniania pracy sklepów internatowych, będąc jednocześnie potężnym narzędziem marketingowym. Funkcjonalność platformy Magento sprawia, że uznawana jest ona za jeden z najlepszych systemów sprzedażowych dla sklepów internetowych o średnim i dużym ruchu, w których każdego dnia sprzedaje się tysiące różnego rodzaju produktów. Nic dziwnego, że ufają jej najpopularniejsze marki na świecie.
Dedykowany system IDEAerp daje posiadaczom sklepów internetowych zbudowanych w parciu o platformę Magento możliwość pełnej integracji i dodatkowych narzędzi w zakresie zarządzania sklepem online. Sprzedaż produktów i usług przez internet powinna być prosta i satysfakcjonująca, zarówno dla klienta, jak i dla podmiotu, który oferuje online swoje usługi lub towary. Wybierając oprogramowanie IDEAerp, możesz znacznie usprawnić cały proces zarządzania sprzedażą, korzystając z licznych funkcjonalności wynikających z pełnej integracji Twojego sklepu z jedną z największych i najpopularniejszych platform sprzedażowych. System ERP usprawnia komunikację z klientami sklepu, sprowadzając realizację zamówienia do jednego kliknięcia. Program generuje wszystkie niezbędne dokumenty (faktura, paragon, dokument WZ magazyn), a także automatycznie zamawia właściwą formę wysyłki produktu. Jednocześnie, oprogramowanie pozwala w pełni kontrolować proces sprzedaży i odtwarzać jego przebieg, dzięki czemu monitorowanie pracowników staje się jeszcze łatwiejsze. System IDEAerp zintegrowany z platformą Magento da Ci więc pełną kontrolę nad procesem realizacji zamówienia, jednocześnie znacznie go usprawniając.
Optymalizacja procesu zarządzania sprzedażą to niejedyna korzyść, jaką daje integracja systemu ERP z platformą Magento. Możliwość śledzenia wszystkich informacji o zamówieniu w jednym dużym oknie, natychmiastowa rejestracja płatności, łatwiejsza komunikacja z klientem (okno zamówienia daje możliwość bezpośredniego wysłana maila), generowanie dokumentów na magazyn, automatyczne parowanie produktów sklepowych z magazynem, możliwość szybkiego wydrukowania listu przewozowego wraz z wyborem kuriera i nadaniem przesyłki, czy optymalizacja łańcucha dostaw to tylko najważniejsze korzyści, płynące z integracji systemu IDEAerp z platformą Magento.
Chcesz, by zarządzanie sprzedażą w Twoim sklepie internetowym stało się prostsze, a obsługa klientów szybsza i sprawniejsza? Cenisz sobie rozwiązania dedykowane, wspierające przedsiębiorę na każdym poziomie jego działalności: od optymalizacji sklepu, poprzez sprawną obsługę zamówień, aż po zarządzanie sprzedażą i łańcuchem dostaw? Dedykowane oprogramowanie IDEAerp powstało z myślą o osobach takich jak Ty, stawiających na rozwój i dążących do pełnej optymalizacji biznesowych zadań. Zamów system IDEA dla swojej firmy i ciesz się niezależnością oraz komfortem pracy.
E-sprzedaż to sektor, który w szczególności potrzebuje najlepszych rozwiązań integracyjnych. Technologia ERP w sklepie online znacznie usprawnia jego funkcjonowanie. To swoista odpowiedź na wyjątkowo wysokie oczekiwania Klientów względem firm, które oferują sprzedaż internetową. Skąd się one biorą? Branża internetowego handlu rozwija się wyjątkowo szybko. Potencjalny nabywca nie musi wychodzić z domu, by kupić potrzebny przedmiot. Może tego dokonać za pośrednictwem komputera lub telefonu w zaledwie kilka minut. Wyszukanie właściwego towaru jest szybsze i łatwiejsze w sieci niż fizyczne przeglądanie sklepowych półek. Dla konsumenta jest to przede wszystkim oszczędność czasu i duża wygoda.
W większości przypadków asortyment oferowany przez sklepy wirtualne jest tańszy od tego, za który trzeba zapłacić w punkcie stacjonarnym. Dlaczego? Brak konieczności wynajmowania olbrzymiego lokalu znacznie optymalizuje koszty prowadzenia biznesu, co pozwala na obniżenie cen oferowanych produktów. Z tego powodu sektor ten tak prężnie się rozrasta. Dynamiczny rozwój oznacza jednak potężną konkurencję, a ta zmusza właścicieli do wdrażania najkorzystniejszych rozwiązań i ciągłego udoskonalania swojej platformy, by móc sprawnie obsługiwać klientów i szybko się z nimi komunikować. System ERP w ecommerce to odpowiedź na potrzeby przedsiębioców. Chodzi więc o pełen profesjonalizm świadczonych usług i zachowania najwyższych standardów w podejściu do kupującego. To właśnie dlatego ERP i sklep internetowy łączą się ze sobą w sposób naturalny.
Prowadzenie biznesu polegającego na sprzedaży online wymaga zapewnienia właściwego oprogramowania, a właściwie kilku różnych aplikacji, które umożliwią przeprowadzanie niezbędnych procesów związanych z handlem, obsługą złożonego zamówienia i utrzymywaniem kontaktu z klientem. System ERP ecommerce redukuje liczbę potrzebnych programów do jednego kompleksowego rozwiązania. Jakie narzędzia będą konieczne w przypadku braku integracji? Jest ich kilka. Zakładając firmę handlującą w sieci należy dysponować:
Te wszystkie funkcjonalności mogą być scalone w jednym ERP dla sklepu internetowego. Jest to rozwiązanie, które wprowadza korzyść dla obydwu stron transakcji. Integracja obszarów w zwartą całość to przede wszystkim usprawnienie relacji z Klientem. Dysponowanie niezbędnymi narzędziami w jednym panelu, umożliwia znaczne przyspieszenie obsługi, błyskawiczny dostęp do wszystkich informacji, skrócenie czasu potrzebnego na kompleksowe działania logistyczne oraz ostatecznej finalizacji złożonego zamówienia. System ERP w ecommerce przyczynia się do osiągnięcia w pełni profesjonalnej jakości świadczonych usług, co owocuje budowaniem pozytywnego wizerunku firmy. Sprawna obsługa konsumenta to nie tylko zaoferowanie najwyższych standardów. To także duże udogodnienie pracy właścicielowi sklepu czy też jego pracownikom. Otrzymują oni nowoczesne narzędzie, które znacznie skraca czas potrzebny na wykonanie wszystkich obowiązków. Zarządzanie kluczowymi procesami biznesowymi staje się o wiele łatwiejsze i czytelniejsze, a przez to stwarza mniej trudności. ERP w sklepie to podstawowy krok ku dostosowaniu sposobu funkcjonowania firmy do wymogów współczesnego internauty, którego oczekiwania są wysokie. Sprostanie im gwarantuje osiągnięcie sukcesu, nawiązanie kontaktów biznesowych i generowanie zadowalającego poziomu zysków.