Zwiększamy przychody obniżając koszty

Zobacz co potrafi dedykowany system IDEAerp

Aktywuj wersję demo na 14 dni – zupełnie za darmo

umów się na bezpłatną konsultację

System ERP do automatyzacji sprzedaży w e-commerce

Każda firma, trudniąca się sprzedażą online, potrzebuje programu lub platformy do sprawnego przetwarzania zamówień, czas ich realizacji jest kluczowy w procesie budowania zaufania i sprawnego obrotu towarem, sprzedażą. Nasz autorski system ERP to obszerne narzędzie i mnogość funkcjonalności przystosowanych bezpośrednio dla branży e-commerce, które pozwala na automatyzację złożonych procesów sprzedaży, eliminując błędy ludzkie, tym samym skracając czas obsługi klienta.

IDEAerp to rozwiązanie all-in-one, które dzięki swojej modułowości pozwala na lepsze zarządzanie sklepem internetowym wraz z całym biznesem. Zastosowanie tego rozwiązania pozwala na korzystanie z jednego zaawansowanego oprogramowania, zamiast kilku lub kilkunastu narzędzi do obsługi procesów w firmie, co pozwala optymalizować koszty związane z utrzymaniem i personelem.

Dzięki wdrożeniu systemu IDEAerp dla e-commerce możesz zoptymalizować do minimum czas obsługi zamówienia oraz przeprowadzić kompleksową automatyzację procesów sprzedażowych, jak i tych związanych z gospodarką magazynową, integracjami marketplace (w tym portale aukcyjne) czy kurierami.

Zdobyliśmy pierwsze miejsca

Najważniejsze nagrody branży e-commerce

eTrade Awards – w kategorii
„Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce”
ekomers – w kategorii „Rozwiązanie wspierające zarządzanie e-biznesem”

System dostosowany
do skali Twojego biznesu!

W zależności od Twoich potrzeb, system IDEAerp elastycznie dostosowuje się do dużych, międzynarodowych firm sprzedających w internecie szeroką gamę produktów, z modułami B2B oraz możliwością rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności, jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swój biznes w branży e-commerce.

To od Ciebie zależy z jakich konkretnie modułów będziesz korzystał i jakie funkcjonalności są Ci potrzebne na tym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.

Zobacz demo

System ERP stworzony z myślą o Twoim sklepie internetowym

ERP dla sklepu internetowego musi wspierać wszystkie działania biznesu i zagwarantować możliwie jak najszybszy czas realizacji zamówienia. Taki system powinien również charakteryzować wysoki potencjał wdrożeniowy, aby mógł rozpocząć optymalizację i automatyzację działań. W IDEA commerce idealnie zdajemy sobie sprawę z najważniejszych czynników sprzedaży internetowej,

System ERP projektowany i wykonany przez profesjonalistów

To, co wyróżnia nasz system ERP, to jego praktyczność, dopasowanie użyteczności do wszystkich pojawiających się w firmie zapotrzebowań. Podpowiedzi, jakie program proponuje w ramach pomocy w zarządzaniu sprawami przedsiębiorstwa, dotyczą każdego działu. Aplikacja posiada najnowsze usprawnienia informatyczne, co przekłada się na szybkie, dokładne i bezbłędne działanie. Osiągnięcie tak wysokiej sprawności możliwe było dzięki wiedzy i umiejętnościom najlepszych profesjonalistów. Dotyczy to, zarówno obmyślenia wszystkich przydatnych funkcji, w jakie program powinien być wyposażony, jak i ich profesjonalnego wdrożenia. Pierwszym aspektem zajęli się doświadczeni specjaliści, którzy doskonale znają realia zarządzania relacjami biznesowymi, magazynowymi i produkcyjnymi. Z kolei urzeczywistnienie teoretycznych założeń możliwe było dzięki zdolnościom najlepszych programistów. Zaowocowało to faktem, że oferowany system ERP jest wolny od błędów, dokonuje detalicznych analiz, sugeruje optymalne rozwiązania i znacznie usprawnia kontrolę i administrowanie wszystkimi aktywnościami dotyczącymi danego zakładu.

Wydajna praca w czasie rzeczywistym dzięki systemowi ERP

Gromadzenie danych, które umożliwiają dokonanie pełnej analizy obrazu funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz integrowanie wszystkich obszarów związanych z nim, nie wyczerpuje możliwości, jakie oferuje profesjonalny system ERP. Olbrzymią zaletą aplikacji jest fakt, że zapewnia ona również kontrolę pracy w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększa jej wydajność, wskazuje błędy i słabe strony, pomaga eliminować przestoje i wdrażać optymalne rozwiązania. Jest to możliwe dzięki modułowemu charakterowi programu. Pełna integralność poszczególnych działów firmy pozwala na szybkie ich współdziałanie, płynną wymienność zazębiających się informacji, analizowanie, zarówno wcześniejszych, jak i bieżących danych oraz podpowiadanie i wykonywanie najbardziej korzystnych posunięć. System ERP zatem monitoruje trwające czynności, co stanowi podstawę do diagnozowania niewydajnych działań. Możliwość pracy aplikacji w czasie rzeczywistym redukuje straty, dąży do maksymalnego zoptymalizowania kosztów i zwiększenia profitów, generowanych przez poszczególne działy przedsiębiorstwa.

Skorzystaj z naszego abonamentu.
Zyskasz więcej niż Ci się wydaje!

  • Nielimitowana liczba stanowisk

    Pracuj z całym zespołem bez przeszkód

  • Niski miesięczny koszt utrzymania

    Oszczędzasz

  • W cenie stałego abonamentu

    Poprawki systemowe, obsługa techniczna oraz aktualizacje

  • Rozwiązanie
    cloud

    Wydajne serwery w chmurze

  • Łatwość i szybkość wdrożenia

    Szybka przyswajalność działania systemu przez pracowników

  • Nowoczesna technologia

    Stosujemy szybkie i wydajne języki programowania

W pełni webowy ERP dla e-commerce – zarządzaj swoim biznesem gdziekolwiek jesteś!

Zdecydowaną przewagą rozwiązań webowych jest ich wszechstronność, szybkość wdrożenia. Do obsługi Twojego przedsiębiorstwa / sprzedaży / zamówień wystarczy jedynie komputer z dostępem do internetu lub aplikacja mobilna. Stanowi to świetną alternatywę i eliminuje bolączki wszystkich programów wymagających fizycznej instalacji typu Subiekt GT, Comarch czy Optima. Już teraz możesz generować raporty i przeprowadzać pełną analitykę dzięki wbudowanym narzędziom IDEAerp wraz z dedykowanym modułem Business Intelligence.

Prowadzisz sprzedaż na platformach aukcyjnych e-commerce?

Nie ważne czy prowadzisz sprzedaż w systemie B2B, B2C czy również w sklepach stacjonarnych – dobry system ERP dla e-commerce powinien automatyzować sprzedaż w wielu kanałach jednocześnie. Dzięki integracji z najpopularniejszymi platformami i marketplace proces obsługi sprzedaży odbywa się tylko w jednym miejscu. Daje to niesamowity komfort prowadzenia sklepu internetowego, w tym również systemu zarządzania treścią ofert, wspierając działania marketing automation czy po prostu – widoczności ofert na platformie.

Jak działa IDEAerp?

schemat ERP

Integracja systemu ERP z drukarkami fiskalnymi i systemem kurierskim.

Możliwość podłączenia urządzenia fiskalnego powoduje uszczelnienie przepływu gotówki oraz brak możliwości „lewej” sprzedaży przez nieuczciwego pracownika. Ponadto automatyczne drukowanie skraca czas sprzedaży, minimalizując czynności generowania paragonu do jednego kliknięcia. System ERP obsługuje wszystkie drukarki fiskalne dostępne na polskim rynku. Dla uzupełnienia logistyki sprzedaży system ERP wyposażony jest w automatyczne połączenie z systemem zamówienia kuriera i wysyłki kurierskiej. Nadanie i zaadresowanie paczki odbywa się automatycznie zaraz po wydrukowaniu faktury lub paragonu.

Najważniejsze funkcje – integracja, automatyzacja, sprzedaż i magazyn

IDEAerp to szereg realnie potrzebnych funkcji, narzędzi i modułów systemu do sprawnego prowadzenia sprzedaży i administrowania przedsiębiorstwem. Warto więc wyróżnić nasze najważniejsze cechy:

Sprawdź moduł sprzedaży.

Automatyzuje on proces sprzedaży w sklepie internetowym. Wszystkie najważniejsze akcje, takie jak: wygenerowanie FV czy wezwanie kuriera, dzieją się same. A Ty zyskujesz czas na to, co ważne. Zobacz, ile możesz zyskać, wybierając moduł sprzedaży.

Magazyn w zasięgu dłoni.

Każdy solidny ecommerce zaczyna się od stabilnego zatowarowania i sprawnej rotacji magazynowej towarów. IDEAerp daje szereg dodatkowych funkcjonalności z zakresu zarządzania gospodarką magazynową, dostawcami czy wirtualnymi magazynami dla integracji. Dodatkowo pozwala na łatwe generowanie dokumentów magazynowych i przyśpiesza pracę personelu z uwagi na dedykowaną aplikację mobilną. W pełni wspieramy integracje z kolektorami danych, czytnikami kodów oraz kodów QR.

Szybkie pakowanie – panel wydań zewnętrznych.

Pakuj szybko i sprawnie. Panel wydań zewnętrznych wyposażony jest w funkcję zastosowania czytnika kodu kreskowego/ QR/ kolektora danych, które po użyciu rozpoznają produkt i szczegółowe dane zamówienia jego sprzedaży. Panel wydań umożliwia weryfikację jakości towaru według wyświetlanego zdjęcia produktu i ogólnie przyjętych standardów. Po zweryfikowaniu towaru następuje wydruk paragonu i listu przewozowego kuriera oraz wysyłka wiadomości e-mail do klienta, z informacją o opuszczeniu magazynu głównego. Produkty defektowe automatycznie lądują na magazyn defektów.

Bądź na bieżąco z Kontrahentami – aplikacja B2B w wersji webowej oraz mobilnej.

Stworzyliśmy dodatkowy zewnętrzny panel klienta B2B, bezpośrednio połączony z modułem sprzedaży, magazynem oraz księgowością ERPa. Dzięki panelowi B2B klienci mają stały dostęp do informacji o Twoich produktach i usługach – mogą przeglądać katalog produktów, sprawdzać aktualną dostępność towaru oraz ich ceny, sprawdzić status przesyłki czy swoje rozrachunki i limity kupieckie. Ponadto w panelu użytkownik może podejrzeć historię swoich zakupów, wydrukować fakturę VAT, czy sprawdzić aktualny koszyk i najczęściej kupowane produkty. Dzięki panelowi B2B, bezpośrednio połączonym z IDEAerp, Twoja firma może sprzedawać nawet wtedy, gdy jej biuro jest zamknięte. Ty natomiast możesz zarządzać zawartością pulpitu klienta – w ten sposób decydujesz, jakie informacje mu udostępniasz. Pomyśleliśmy również o handlowcach w terenie – przygotowaliśmy specjalną aplikację mobilną, dzięki której będą mogli realizować zamówienia u klientów, nawet gdy nie będzie u nich zasięgu.

Przejrzysty panel zwrotów i reklamacji RMA.

nasz autorski moduł RMA to szereg usprawnień dostosowanych do możliwości i potrzeb każdego e commerce. W jednym miejscu możesz zarządzać wszystkimi zwrotami i reklamacjami Twoich klientów oraz zautomatyzować proces ich informowania o statusie zgłoszeń. RMA to również oszczędność czasu i pieniędzy, pozwalająca Twojemu zespołowi szybko reagować. Sprawdź nasz webinar, w którym dowiesz się, jak działa nasz moduł.

Integracje z Twoim e-sklepem.

Korzystasz z popularnych platform sprzedażowych typu Magento, PrestaShop, Idosell itp? Dzięki systemowi IDEAerp będziesz w stanie zautomatyzować sprzedaż z wielu kanałów sprzedaży jednocześnie. Integracja API zapewnia automatyczną synchronizację stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, tak samo pobieranie ofert czy masowe ich wystawianie. Dzięki automatyzacji procesów można przygotować swój e-sklep do skalowania poprzez łatwiejsze i szybsze wprowadzanie do oferty nowych produktów.

Dostęp do kurierów w jednym miejscu.

Podstawą sprawnej sprzedaży w internecie jest m.in sprawne zarządzanie logistyką i wysyłkami towarów. Dzięki wbudowanym integracjom kurierskim z najpopularniejszymi firmami (w tym również DHL, DPD, InPost itp.) możesz wygenerować etykietę z poziomu systemu lub pakowalni dzięki jednemu kliknięciu. Nadawanie i zaadresowanie paczki odbywa się automatycznie po wydrukowaniu faktury lub paragonu. Nie musisz już każdorazowo wystawiać listy przewozowe na osobnych platformach!

Rozbuduj system ERP pod swoją działalność.

Dzięki plastycznej strukturze aplikacji możliwa jest dowolna kombinacja i konfiguracja wszystkich funkcji systemu ERP. Opcja dedykacji i precyzyjnego przystosowania systemu ERP do biznesowej praktyki Twojego przedsiębiorstwa dostarcza możliwość wdrożenia softu kompleksowego, obsługującego księgowość, płace, sprzedaż, zakupy etc. W wielu przedsiębiorstwach systemy CRM i ERP są wypełnieniem pustej przestrzeni pomiędzy istniejącym programem F-K, magazynowym i sprzedaży, łącząc kilka oprogramowań w jeden szczelny, zautomatyzowany organizm.

Skontaktuj się z nami

Optymalizuj i automatyzuj
procesy w swojej firmie.

Co daje automatyzacja w e-commerce? Dzięki automatyzacji swojego sklepu internetowego za pomocą systemu ERP przyczyniasz się do dynamicznego rozwoju biznesu oraz otwierasz się na coraz nowsze kanały sprzedaży. To właśnie multi poziomowe wsparcie naszego systemu pozwala na spięcie wielu aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu w jednym, spójnym ekosystemie. Wynika z tego niesamowita oszczędność czasu i zasobów, które od dzisiaj – można przeznaczyć na inne projekty. Twój klient również realnie odczuje poprawę jakości obsługi!

Co jeszcze dzięki temu zyskujesz?

  • Dedykowany panel zwrotów i reklamacji RMA

    Dostępny dla klienta, w którym może zweryfikować status przesyłki / reklamacji / zwrotu

  • Szybkość realizacji zamówienia

    Dzięki zintegrowanym usługom kurierskim, procesem zbierania i pakowania zamówień możesz oszczędzić nawet do 70% czasu

  • Transparentność

    Możesz wdrożyć automatyzację komunikacji sprzedażowej informującej klienta o statusach jego zamówienia na każdym jego etapie

Skontaktuj się z nami
aby rozpocząć nowy projekt